assalamualaikum w.b.t

"tuntutlah ilmu itu hingga ke liang lahad "

That phrase is very meaningful in my life. walau kita sudah berumur 80 tahun sekali pun, tuntutlah ilmu kerana dengan ilmulah dapat membezakan kita dengan orang lain. bagi seorang Islam, ilmu dan iman seiring dan sejalan yang dapat membezakan kita dengan orang lain dan bukanlah taraf 'kekayaan' itu yang membezakan sesama kita. I believe with this phrase " nothing is impossible to a willing heart". selagi apa yang kita mahu and we make an effort towards it including doa, insyaAllah apa yang kita mahu akan tercapai ^_^

Thursday 26 April 2012

result ~~ alhamdulillah ya allah


Alhamdulillah syukur kepada Allah. Hari ini result untuk semua student UiTM diumumkan. And I’m not so sure about the other students who study at the other university. Selepas kejatuhan last 2 sem, saya berjaya naikkan balik pointer.

ONCE AGAIN ALHAMDULILLAH YA ALLAH

Kejatuhan last 2 sem was the turning point for me to change the way I study. Even pointer kali ini tak mencapai target, mak sentiasa nasihatkan saya supaya bersyukur dengan apa yang dicapai. Tetapi bukan setakat bersyukur, malah make an improvement for the next result. Insyaallah saya akan work hard for next semester.

Dan Alhamdulillah again sebab subjek yang kebanyakan ramai student yang failed utk subjek hydraulic and water, saya dapat tanganinya.. and I’ve got A for it. Alhamdulillah again. Cuma yang agak frust sebab subject yang hafal kurang memuaskan. Whatever it is still pass.


ALHAMDULILLAH SYUKUR KEPADA ALLAH



No comments:

Post a Comment