assalamualaikum w.b.t

"tuntutlah ilmu itu hingga ke liang lahad "

That phrase is very meaningful in my life. walau kita sudah berumur 80 tahun sekali pun, tuntutlah ilmu kerana dengan ilmulah dapat membezakan kita dengan orang lain. bagi seorang Islam, ilmu dan iman seiring dan sejalan yang dapat membezakan kita dengan orang lain dan bukanlah taraf 'kekayaan' itu yang membezakan sesama kita. I believe with this phrase " nothing is impossible to a willing heart". selagi apa yang kita mahu and we make an effort towards it including doa, insyaAllah apa yang kita mahu akan tercapai ^_^

Sunday 18 March 2012

sahabat dunia dan akhirat ^_^


16 Mac 2012


Saya dan kawan2 saya yang lain dah plan untuk tengok wayang cerita ‘7 Petala Cinta’. Of course la saya yang over excited sebab memang teringin nak tengok citer tu. Kami bertolak dari kampus pukul 6 petang since junior2 saya ada exam. Sepatutnya cerita tu start pukul 6.15 petang tapi kami sampai lewat. So kami tak sempat tengok cerita tu dari awal.

Yang paling best, kawan2 lelaki saya ada yang sampai nangis2, and lagi teruk, Syiha siap tidur. Isk3. Kami yang perempuan pulak ketawa sampai nak pecah perut sebab dalam cerita tu ada sorang yang agak sengal. Huhuuhu.

farhan, me and syiha <3


Cerita tu not bad la. For me it is the best compared to ombak rindu. Dah siap tengok wayang, solat and makan. And it’s game time !! it’s the best moment ever. Merekalah sahabat sejati saya.



kami suka makan suap2 ^_^




part time jd waiter :p



I.K.R.A.M.I.E.S














2 comments:

  1. waaaa..........hepi nyer dia... semoga tautan yg tlh kita bina ini kekal tok selamanya

    ReplyDelete
  2. hehehe. happy sangat2 !! bila dengan dorang sume masalah akan dapat dilupakan seketika. inilah hasil ukhwah yang terbina jika didahulukan dengan niat kerana Allah dan ikhlas bersahabat ^_^

    ReplyDelete